2015. június 9., kedd

Alverde önbarnító testápoló vélemény

Sziasztok, sziasztok!


Lassan már eltelt a június első hete, ami azt jelenti, hogy itt a nyár, és ha nyár akkor barnaság!
Sajnos vannak sokan akiknek a bőre makacsul ellenáll a barnaság ellen.
Sem a nap sugarai, sem pedig a szolárium nem képes megtörni ezt a makacsságot?
Egész nyáron világít a fehér vagy rosszabb esetben a rákvörös böröd?
Akkor ez a cikk neked szól!!

Valószínűleg már sokat törted a fejed, hogy valamilyen módot találj arra, hogy mégis barna bőrrel hódíts. Biztos ráakadtál már a barnítókrémekre és elgondolkodtál rajta, hogy beruházol egyre, de ezekről a termékekről számtalan rémtörténet kering, miszerint foltos lesz az eredmény vagy netán nem lesz természetes. 
Szerencsére ma már sok különböző márka termékeiből válogathatunk.Nekem is hosszas nézelődés után sikerült kiválasztanom az Alverde önbarnító testápolóját.
A terméket egy szép barna bőrt idéző, bronzos fényű flakonban lehet megvásárolni. Első ránézésre elég kicsi kiszerelésnek tünhet, de meglepően sokáig elég a folyékony textúrája miatt, ami már kissé túl folyékony is a számomra.

Első használatkor bátor voltam és kesztyű nélkül dolgoztam a bőrömbe a krémet, ráadásul eddig még nem használtam önbarnítót. Egy kevés is elég belőle a folyós állaga miatt és könnyű is eldolgozni, bár elég zavaró, hogy néha-néha lecseppen. Minimum 10-15 perc kellett, hogy beszívódjon és bátran felmerjek öltözni.

A terméknek nagyon megosztó az illata, ugyanis vásárlás előtt utána néztem és az illattal kapcsolatban vagy nagyon pozitív vagy nagyon negatív véleményekkel találkoztam, így fogalmam sem volt milyen illatra számíthatok. Tehát vásárlás után az volt az első, hogy megszagoltam, és megnyugodtam mert nem olyan szörnyű mint amilyenre a vélemények alapján számítottam. Én úgy gondolom, hogy ez az illat nem borzasztó, inkább furcsa, érdekes, de az biztos, hogy parfümnek nem választanám. A többiekkel ellentétben én azt sem tapasztaltam, hogy használat után, ha víz éri a bőrt, érezhető az illata. Amit mindenféleképp ajánlok, ha van rá lehetőség mindenképp egy szippantást végezzetek el vásárlás előtt.
Mivel én kézzel vittem fel a terméket(utána alapos kézmosás), eléggé tartottam az eredmény miatt.
Láss csodát, nagyon halványan befogta a tenyerem, de ugyanakkor egyenletes barna színt adott neki ami egy cseppet sem zavaró. A testem többi részén is kellemes, természetes lett a végeredmény. Én az ezt követő két napban is használtam, hogy elérjem a kívánt árnyalatot amivel nagyon elégedett voltam. Kicsit itt is izgultam, hogy sárgás lesz, de  ismét nem okozott csalódást.
Nekem ez a termék nagyon bevállt, elégedett vagyok vele.
Pontozás: 5-4,5 kap az állaga és a szaga miatt.
Remélem, hogy hasznosnak találtátok a cikket!

Te ki fogod próbálni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése