2015. július 20., hétfő

100%Whey Protein Professional

Sziasztok!

Ma egy fehérje tesztes bejegyzéssel készültem nektek. Már régóta égett bennem a vágy, hogy kipróbáljam a Scitec Nutrition 100%WPP-jének valamelyik fantasztikus ízét. Kicsit féltem, ugyanis a múltkor nagyon melléfogtam egy Power Protein termékkel, a vége felé már nem tudtam leküzdeni a torkomon. :S
Az üzletben nagyon nagy dilemmában voltam, hogy melyik ízt válasszam, végül a joghurtos-barackos mellett döntöttem.
(Ráadásul az új ízekhez jár ajándék Hot blood 3.0)
Hazafelé már alig bírtam magammal. :P

Mikor kibontottam megcsapott az illata, ami teljesen olyan mint a barackos joghurtoké. Az ízén
viszont ez nem jött át, ha látatlanban kóstolnám, még mindig nem mondanám meg, hogy ez barack akar lenni, a joghurt jobban érezhető. Ettől függetlenül finom, nem esik nehezemre meginni, bár nekem ebben a nagy melegben túl édes.

Az oldása még kevés vízben is kiváló, egyáltalán nem csomósodik vagy sűrűsödik be. Egy kicsit habzik, de nem vészes.
A shakerből könnyen eltávolítható.
Összefoglalva szerintem az egyik legjobb tejsavó fehérje. Reggelinek zabbal is és edzés után is tökéletes. Nekem megéri az árát!

Te próbáltad már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése